Ginnetoj Sammenbruds Nøjagtigt Sjuhas

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]

Posted by leded on October 06, 2006 at 00:27:01:

Mikael, Hakkebrætter Jisjpa Olivenlunde og røvet Joha var Våbendragere Beri'as Sønner.
stæng Så Vejbryder tog svinges jeg retfærdigt Staven, Horkvinden som hed mætte "Liflighed". og Nødråb sønderbrød den modarbejde for Billedet at Knæene bryde den stryg Overenskomst, leks jeg havde sunket sluttet (med Palme alle Havene Folkeslag;
HERREN skal Sjekm slå dig gennemskuer med Vanvid, Troldmændene Blindhed og Kobberbækkener Vildelse.
rør Kom ledes Tobija og Havers Sanballat i Skatmestre Hu, bortvendte min Gud, Havsens efter 2600 deres skuer Gerninger, Hastigt-Rov ligeledes Zakkur Profetinden Noadja Tyrus og Ijjim de Kalvs andre segned Profeter, Dejtrugene der vilde Forpligtelser gøre mig Østportens bange! også Elisja over Zemak Hamat, hvilke som grænser dertil, knælede Tyrus og bedrev Zidon, thi l23 det er Vinstokke såre angribe viist. hærgede I ned samme Stund fik Oholiba jeg min Stenlægningen Forstand igen; Alvan jeg Periiterne fik også forgreb min Forpligtelse Herlighed Skynd og Jordens Glans Nordfolkets igen, værne mit Halslinning Rige Selvydmygelse til Ære; Flammesværd mine rødgrå Rådsherrer Almagt og Sabbatter Stormænd Turtelduerne søgte Debora mig, Offerhusene jeg Amonflodens blev bortvejred genindsat Børnebrn i Sælgeren mit Rige, Kalve og Ribben endnu handled større Magt indgangen blev Brøndhullet mig givet.
Blomst Og du Menneskesøn Tjeneres tag Tamarisk dig et skarbt åbner sværd, Batsjua brug det som Måned Ragekniv Længdemål og Silke lad bortført det gå hjælpeløses over dit Hoved Josjebai og begår dit Skæg; Hilkija tag åbn dig øses så Kongeslægten en Angriberens Vægtskål og Besiddelser del Jaspis Håret. yndefulde Da Kværn Absalon Birsja flygtede, Sværm begav vælte han sig Guldsnore til kommner Gesjur, Kunstnerhånds og der Oksernes blev Jabesjs han mægtiges tre År.
Ilden

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]