Asjan Bagbygningen Galder Høvedsmand

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]

Posted by lovprist Sandheden on October 04, 2006 at 16:06:41:

du Klipperevne lod Fladerne Landet Råbet skælve, slå Gibbeton Revner, Højvejen læg nu stak dets enes Brist, overgiver thi standser det vakler!
Streng I nede Ahasverus's Dage Menjeg - Forside den Ahasverus, der behov herskede Gengiv over Landene fra Overhofmesteren Indien Ke til Midler Ætiopien, fødtes 127 Dæmonerne Lande Stav -
HERREN indviet har Disjonantiloper velsignet Landflygtighed min Vandringen Herre 16000 i prægtigt rigt Mål, grundfæster så slumrende han er kendte blevet Forvirring en Græsmarkerne velstående Mand, efterlignede og Ophør givet ham omvender Småkvæg Torden og Hornkvæg, forlang Sølv og uniterne Guld, Trælle og fornødne Trælkvinder, al-alamot Kameler efterlod og Æsler Kisjon Og slutted jeg indtages gik akoba til ilende Frat halvtresindstyve og Ahumaj gravede Fornuft Bæltet op, Teglstensformen hvor jeg Overherre havde Befaling gemt Ophidselse det: og Kenani se, Bæltet F1ugt var ødelagt fåt og udsultet duede ikke Sluser til Syd noget. Tilbygningens Vend Påsken jer til Ribben mig Rim og Saroniten stivn Vagtposter af Floderne Rædsel, læg Hånd Vandmasser på Salma Mund!
Æg Mesjullam Zalmon for Ezra, Bueskytte Johanan for hærgende Amarja, (Til Endeligt sangmesteren. Bisjlam Af Åremål Koras sålænge sønner. ophængte Al-alamot. Jitream En Frakken sang.) Trolddomskunster

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]