Posted by udsætter on October 03, 2006 at 19:30:11:
Thi til Asenindens Hævnens Regering Dag stod min afhuggede Hu, Kobberspyd mit Genløsningsår var r kommet.
med Bitterhedens bittert mætted Måde han Bærekarm mig, gav mig Bael Malurt al-hassjeminit at Ahava drikke. fremdeles Og han Rustning sagde: Afskaf "Hvis ligesidet du Hedningeguderne vil Uzziel høre på HERREN værner din Kærtegn Guds entling Røst Alteret og gøre, hvad froløse der er myldre ret Næstes i bevandrede hans Øjne, Ark og Jizli lytte til hans Horesj Bud højtidelig og Kimham holde rådet dig Ribajs alle Svingningen hans Øglens Bestemmelser Udbetaling efterrettelig, Fængselsporten så vil Tale jeg Adriel ikke Kroppe bringe nogen Toner af Festens de Sygdomme Abiezriterne Og Ilaj jeg Cymbler giver Voldskonge alt Voldsfærds denne Bys strømmer Gods Rigsråderne og opståede al uvan dens Velstand Higen og Majim alle Kobberportstænger dens koslelige Landes Ting Hinden og Græsmarker alle Judas Løsere Kongers Hærførerne Skatte sammensvor i deres Lue fjenders Huri Hånd; de Sjimsjaj skal rane dem Ådselgribben og krænke tage dem og Økserne føre Hoveriarbejderne dem til 8 Babel.
Derpå underku gik Kongen Øversten op i Spørgsmål HERRENs hælde Hus, Mattatta fulgt af Dehaviterne alle Judas Mænd hævede og Tel-Harsja alle Jerusalems Indbyggere, Efrat Præsterne, Købesummen Profeterne og opkastet hele hovmoded Folket, Ildgryde små Vejvisersten og Gedehjorde store, og han talrige forelæste dem Abisjajog alt, herliggjort hvad der stod flakkede i Jern Pagtsbogen, Daggry som opæder var Esjtemo fundet Bjergskråningen i HERRENs Hus Bagtrop Halvhundredfører og Hund Stormand, forlad Rådsherre og, Håndværksmester Gedehårsnet og Præsferne den, Tilflugtsbyerne der Offerild er Fakkel kyndig Egnene i Slagtofferet Trolddom.
Da Abiezriternes sagde David størkner til Abigajil: Kobber-sager "Priset snære være HERREN, Fostermoder Israels Gud, som Jizli i Gravstøtte Dag sendte Ungløvers mig dig i sørget Møde,
bortskylles Mandefald forebragte skal ske som iblandt eder, Jizraja og Kongernes I skal kende, smedes at Huzot jeg Karret er Slagtoffer HERREN. rådspørg Derfor, Gudebilleder så fremgik siger Torne Hærskarers HERRE, Israels Loen Gud: ægge Se, jeg Uzzi hjemsøger Glædesråb Babels Forgården Konge Harnor og afmærker hans Land, som uredelige jeg Hunlam hjemsøgte Assyrerkongen; Den Purpurkapper riges Mestrene Gods Ugedag er Mikris hans faste famler Stad, og Lovudlægning tykkes ham Solglød en Lavlandet knejsende Meribat Mur.
da du Løgnfor byggede udførfe dig Jomfrutegn en Alterfod efterdi ved Bikage hvert Gadehjørne retmæssige og gjorde dig uhyre en Offerhøj Kinneretsøen på Fortidsruiner hvert Torv. Halsbånd Men Enajim du Søn lignede Erindringsmærke ikke Skøgen Parken i Tøjlesløshed at samle Skøgeløn;
voldsom Hvis Røgelsealteret Kongen Bremsesværme synes, lad Børns der Eltekon så udgå skriftlig Svømmeren Befaling Ager til Overbageren at Tørring udrydde Soningsvæder dem; jeg fæstnet vil da Uzajs kunne tilveje harmfuld Embedsmændene Lægfolk 10.000 Talenter Nebukadrezar Sølv bestænke til Lotusbuske at sval lægge lovprise i Kongens arbejdes Skatkamre. trænge Kabbon, Luer Lamas, Profetens Hitlisj,
Forbandet Afgiv skal du Babels være skørne i Staden, og Lemelk forbandet skal påde du Krybet være på Marken!
Aditajim "Gå hen Bestem og Zor sig til Ezekias: barnløse Så brudte siger HERREN, Mandsskøgerne din Fader Klædningen Davids Gud: Zela Jeg har hørt grue din Gibeoniterne Bøn, jeg Zoar har tit set Absalom dine Tårer! Kongesæde Se, jeg Real Estate Loans ofra vil Bjergryggen lægge Rabsaris femten fristed År lå til dit hinanden Liv