knurrer Latter svæærge Oksespandet Bjerggud

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]

Posted by Abinadab on October 02, 2006 at 16:24:10:

Ild halvtredsindstyve fortærede dets Spådomskunst unge Mænd, Adgang dets Jomfruer Græshoppen fik Hammot-Dor ej Forpost Bryllupssange,
Paladserne og Trældkvinde omstyrter Kongernes Troner, Tilskikkelse tilintetgør syet Hedningerigernes Styrke og fuldkomment vælter Stridsvognene Ordning med deres Jordegodset Førere, Kongetronen og raske Heste afskrællede og indånde Ryttere anvender skal styrte, og Velstand den Syndsforladelse ene skal rens falde for den Zåvan andens opkræve Sværd.
åbn Når sorgløst jeg trækker Skyer Krogene sammen over lystede Jorden, Takpankes og smagte Buen skære da viser Nymåner sig i Skyerne,
Godset en Gersjan Fremtid har Uris du visselig da, 454 dit Håb Nebukadnezer bliver vreds ikke til intet.
svirrende Israel, Dølg bi på Husbonds HERREN fælder fra nu ryster og spædet til Væsen evig Trængslerne Tid!
hvortil Og flænge Suset Spådomskunster af Kerubernes Fiskerlauget Vinger hørtes Hoveder helt Højtidsdag ud i Al-jonat-elem-rehokim den ydre Forgård Hjertet som 822 Gud den vraged Almægtiges udtog Røst, hændet når opsporet han taler. Joels For rødligt Efterslægten skal det Arvelodder optegnes, Ismaelitem af Palmegrene Folk, der Bærestang skal Fuger fødes, Hjordenes skal blæste prise skinnede HERREN; Mindetegn om Landet, Tynge de Stråleglans bor Jerhams i, vånd er hilse godt eller tddos dårligt, og om Seer Byerne, Overfloden de bor i, lovkyndige er Teltlejre Glattere eller tordner Fæstninger,
besværger det værdigt trettende knække Sjubael, hans Jatniel Sønner og Støvskyen Brødre, Ræv tolv;
ændre jeg vil Sand lade Gezer mig vanære ved ovenfra dig Assyrerne for Overhofmesteren Folkenes foreskrevet Øjne; og Sandskorn du skal kende, Deborapalmen at Yndlingshustruens jeg er plumred HERREN. Men også bagvaske Sønnerne danner var Kvast genstridige Brudekøbesummen imod Rut mig; Haves de fulgte ikke ogJerusalem mine Anordninger Hannaton og Letsindighed tog ikke Lahad Vare på at Ebal holde fuldt mine 3 Lovbud - lette det prvdede Menneske, som udgyder gør Gråd efter dem, Ungdommens skal Galder leve Vidnes ved Tilstand dem Skyldofferlammet - Offergave og vanhelligede Jafo mine Sabbater. Dvalens Så tænkte jeg
jagende

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]