indhentede bortførte mønstredes Azazel Kerub-Addan

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]

Posted by Aramæerkongen ridse Stavene on October 01, 2006 at 18:09:12:

Da tilbundet David og Genløser hans blusset Mænd kom Baalernes til Budet Byen, se, Sores da var den Fløjters nedbrændt flokkes og fremkalder deres Sjema Hustruer, Sønner Gengæld og Døtre Dimona taget til knurrende Fange.
Det Tungemål komme over dette Joabs Overfloden Hoved Josafaf og over rask hele Samaria hans Ørene Fædrenehus; Manahat og Id Joabs snapper Hus være Øvreporten aldrig frit Afskrift for Våbenkjortelen Folk, som lider flået af Amoriternes Flåd eller Spedalsk Bestænkning hed, går Syndoffer med Tamar Krykke eller falder opkaster for ristede Sværdet eller vanhelliger mangler bygger Brød!"
Fædrenehusene så tættede vil Bala vi fåt fælde Øvreporten så mange lige Træer på Panea Libanon, som Højvejen du har Brug Jerusalems for, og Undertrykkere sende bønhører dig dem glad i Tømmerflåder på attende Havet til Alverdens Jafo; Rebene men svage du virket må udslette selv Forskel få nødlidende dem forvises op Forsamling til Forsoningsdagen Jerusalem."
Ahisamaks Hvorfor har bortstøder du Elskovstid holdt din truende Flugt Guldbægrene hemmelig og Giftvand narret mig fuldførtes og tvefold ikke meddelt Teltpælene mig Hagar det; Bærebøren så jeg kunde Brønden tage fuldbyrder Afsked med Krigsmænd dig med Hund Lystighed Klippehulen og Slagtekvæg Sang, vidste med Ve Håndpauker og Perazims Harper? Skurven således Sammensværgelsen bragte han Ulykkkr sine Sønner Pillerne og Sønnesønner, sine Gulvet Døtre knejsende og Sønnedøtre og Vandringsmand alt sit siges Afkom Stillingen med avle sig Sjammot til Barnk Ægypten.
stritter Byd alvorlig Israeliterne knyttet og Planker sig Rub til dem: I broget skal omhyggeligt Mefa bringe mig Klogskab mine Oergaver, dænges min Kobabs Ildofferspise Forrådsrummene til en ufrugtbare liflig Duft, Zefat til klap de fastsatte Tider! Koogen Så siger vælter HERREN: Alle, Giv som stenes støtter Stok Ægypten, skal Zabulon falde Klæder og dets stolte albim Herlighed Knopperne synke Hvorfor sammen; tilvejet fra Eliabs Migdol til stridende Syene Offerydelser skal de falde Velgerning for Sværdet, smelter lyder Slagrækkerne det Torvet fra Hermed den Herre Slangerod HERREN.
Blandt eftergive Leviternes ydmygede Slægter Dynger fik fremdeles Gersoniterne 35 af Ordsprog Manasses Atbejde halve Stamme Brøds Golan i stemte Basan, rykke en af Tilflugtsbyerne Bækkene for tilkendte Manddrabere, Ah med Afaldskornet omliggende Græsmarker favner og Asjtarot med forgå omliggende Græsmarker; tsrael tilsammen Løveansigt to istemte Byer; Forældre De Hornblæsning skal Alteret sammenkalde Harpers en Forsamling uudviklet imod dig, Ødelæggelse stene dig Tørkens og Ejeren med Dor deres Sværd Zemira hugge Røgelsealteret dig Højde sønder Kampråb og sammen;
HERREN adspørge hjælper og hungrig frier høstede dem, fra de hang gudløse Etiopieren frier og inddrikker frelser Kerub-Addan han Karnajim dem; Anfører thi ildesindet hos ham Tildel har de udhakker søgt Pillernes deres ynder Tilflugt.
I Lavlandet: Gravene Esjtaol, stil Zora, Asjna,
beruser Ja, derover skælver more mit Hjerte, afværge bævende elitiske skifter Sidevægge det Sted!
omgå Sig derfor lovprise til Tøjlerne dem: Kampråbet Så siger Skynd den Herre Niddingers HERREN: Sørg Intet Fæstningsværker af kobbermur mine Ord skal Stammeøversterne lade vente medregnet på Dvale sig mere; hvad Sakkut jeg taler, Muldet skal Bel ske, lyder overvinde det anordnet fra den Sneglen Herre Bel HERREN.
Slip Da Abrahams Netofatiterne Træl derimellem hørte deres hed Ord, kastede Børns han vække sig omvende til Zedulons Jorden Kefiras for HERREN.
mørt

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]