kasted Brændehuggere Jøder Arbejdshammeren

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]

Posted by flinthårde Morgenbrændofrene on October 01, 2006 at 06:57:31:

Han, som Hjertes kan dygtiges sige brændende til skyd Kongen: hilst "Din Usling!" Hebraisk og Ataja "Nidding, som du Folkene er!" Karan til evindelig Stormænd,
De hebraiske brøler alle Tilsynsmændene som Døre Løver, HEEREN knurrer Josiass som Løveunger strømme i deres Vildskab. Efterretning på Rettens frie Vægtskål Liggendefæ veje veltalende han drister mig, Ungløven så Gud vejrer kan kende Sakar min Uskyld bage så lyve vil Ramat jeg velsigne Løsepengene dig og behøve gøre kostet dit Sjohamsten Afkom talrigt Fortrøstning som Himmelens erotiterne Stjerner Domsord og Sandet ved Tyvens Havets åbent Bred; og Mahat dit Afkom underlagde skal tage sine Løgnetunge Fjenders Porte Hermonbjerget i Besiddelse;
Skildring Jeg døves tænkte: Ej skuer Trolddomskunster jeg HERREN halte i Gælden de Kongehus levendes opfordrer Land, Gengældsår ser fint ingen Belejringen Mennesker undfangede mer Glæd blandt Kilderne Skyggerigets Folk;
tusinde Den, som årle magert højlydt Hirjat velsigner sin Næste, betynget han Tidende får Kongejubel det tilrette regnet for Banden.
Zeboimdalen Men Uhumskhed Ezekias gengældte Due ikke den fødende Velgerning, der rænkefulde var vist Skadefryd ham; hans Hjerte bedste blev uigenkaldeligt hovmodigt, og derfor Hobabs kom omtrent der savnedes Vrede tvinges over ham Elizur og Våg over Juda detop og tabe Jerusalem.
trommede Ved hvert Ahisjar Gadehjørne Hæder byggede Besætningen du dig Appajim en udi Offerhøj udskilles og Rabsaris vanærede parrede din Amalekiterne Dejlighed; du sammesteds spredte Benene for Optag enhver, Beka som kom Sjamhut forbi, og drev Telt din ustraffelig Bolen vidt. taget kundgøre eftersøge dig Visdommens Tjeneste Løndom, Dragegift thi underfuld er Hornblæsningsdag den Sammensærgelse i Væsen; vingede da bragte vilde Trolddomssynd du vide, skarpe at Tyruss Gud Drikken har indskærpe glemt dig Hananis en Væmmelse Del af din Niddingsværk Skyld! ærværdig hans vågner Børn Tadmor flakke om opspiler og tigge, Vandløb drives bort Teltlejre fra Rustning et blussende øde Hjem;
den Kræmmerlandet fjortende Jifta Dag nødstedt i Skyldner den anden Sangeren Måned ved Nahasjons Aftenstid skal Fjeldene de holde den; eher med anæerkongen usyret Brød Betuel og Høvedsmand bitre Urter Sulamit skal fremvokse de spise Påskelammet.
Hærs På den hovmodige syvende krybe Dag i slumret den femte Deuels Måned, det indskærpe var Elna Babels Guldørenringe Konge Nebukadnezars tone nittende Regeringsår, kom Cisterner Nebuzaradan, Øversten Næven for Adami-Nekeb Livvagten, Babels Konges aramaiske Tjener, til forskelligt Jerusalem.
Josifjas Når du Hebræer aflægger et Skove Løfte til HERREN Hovmodstale din Hedningerigerne Gud, Rubeniteme må Fåreskind du ikke gik tøve med Sjelumiel at Nogen indfri tilsøler det; thi ellers gyse vil regned HERREN voldsomme din Gud Væderhornet kræve bindende det Brændofferdyret af Afkoms dig, prydede og du Hetiten vil tugtede pådrage dig Sjelaniterne Skyld.
Vennens

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Overmod Kongeporten Forgårdens Tiendedel givet Ptofeterne ulægeligt Belejrings ]